tisdag 28 mars 2017

Vin och mat

.....japp,vin och mat var två av teman min beställare ville se på kortet!! 
Den fina vinflaskan är en gummistämpel från SKOGSTOKIGA (finns säkert som digi med)
Texten är oxå en gummistämpel från skogstokiga. Den passar ju som så bra till flaskan!!



Eftersom jag hittade nåt bra bakgrundspapper så bestämde jag mig för att försöka göra ett själv.
Så jag stämplade ett gäng bestick(från Magnolia) med embossingdyna. Sen embossade jag dom i vitt. Så tog jag fram två blå distressdynor och fyllde på med färg. Blev ju rätt coolt!
Färglagt med Copics på flaskan

3 kommentarer:

Petra Maria sa...

Supersnyggt och jag gillar verkligen färgvalet.
Awesooooooooooooome!!!

Camilla sa...

Sååå läckert kort! Jättesnyggt med flaskan och de embossade besticken:) Toppenfint!
Kram och ha en trevlig helg!

iaz sa...

Blev så läckert med den egna bakgrunden och så fint stämpelmotiv! Kram