fredag 5 juni 2015

Sommar?

Oj så jag är klen på att blogga mina kort......hälsan är lite skräpig så jag skyller på den!! ;)
Det här kortet fick min mamma när hon fyllde 70 år. Hon gillar att simma och bada så den gamla Panduro stämpeln passade perfekt!

PANDURO rakt igenom minsann 

Papper och klippark fr Panduro
Färglagt med Copics
Textstämpel fr Skogstokiga (tror jag)

Hoppas ni har lite sommarväder där ni bor.....här är det lite siåså med det,meeeeeen så bor jag ju i Jämtlad me!!! ;)

Kram!



7 kommentarer:

Pialine sa...

lækkert kort - fantastisk design og superfint farvelagt - et rigtigt lækkert sommerkort <3
Krammer

Pialine xxx

Margareta/Mormormargareta sa...

Vilket underbart kort med "badbrudar" i alla fasoner!! Älskar din färgläggning och upplägget på kortet! Framsidan tror jag kommer att bli liftad snart!! ;-)
Igår kom sommaren till Gävle - åtminstone på förmiddagen och kvällen ;-) däremellan lite moln och regn - men VARMT!! Lika fint idag!
Hoppas den kommer till Östersund också!!

Kram!!

Lau W sa...

Wow superb card ! The inside is splendid too ! Fab colors and design !
Have a nice design my little miarsan !! xxx

Titti sa...

Halloj på dig vännen
Kortet är så tufft med damerna på , målningen är som alltid superfint gjord
Det måste blivit väldigt populärt 🏆
Idag äntligen har vi här nere en toppenskön dag så länge det nu varar 🌞
Toppendag för att se på bilar idag i en liten ort i närheten.
Ha en trevlig helg , många kramar från Titti

iaz sa...

Vilket härligt sommarkort med alla fina snäckor och stämpeln är ju bara för härlig. Kram

Åsa/asamia sa...

Vilket underbart fint kort din mamma fick, passar ju perfekt till henne med alla badbrudarna. Ja, man kan ju undra om sommaren bestämt sig för att lura oss i år ;)
Kram och trevlig helg.

Kjersti sa...

Herlig!!!