lördag 7 december 2013

Två små...

Två små julkort bjuder jag på idag! (råkade ju beställa fel stl på kortbasen,inte helt otippat gjort av mej)
Lite nya TeddyBo stämplar hittar ni i SHOPEN med. 


Kameran gillar inte VITT så mycket som jag gör....ber om ursäkt för bilden,såg det försent


Copics:
Jolly: E 57-55-53-51 (rosa R81) (vit B60-0)
Bea & Bo: E57-55-53-51 (grå W2-1-0)

....nu höll jag på att bränna saffransbullarna me....tänk att jag ska måsta göra sååååå många saker samtidigt och ha ryggskott på det!!!! *suckar lite åt mej själv så slipper ni* ;)

Kramen till er!



8 kommentarer:

Anna sa...

ÅHH, helt underbara!!!
Något som blev lite fel, blev bara helt rätt tycker jag!
STOR KRAM

Rosa A/Scraprosa sa...

Supersöta julkort! Ja det finns ju massor av snyggt i hela bloggen för den delen!
Kram Rosa

Marita Johansson sa...

Supersnygga kort båda två

Unknown sa...

This is so adorable, Maritha! Don't know which one I like best - they are both so perfectly colored, lovely distressed and I love them! :)
Have a nice day...

Trine sa...

Så fantastiske flotte julekort. Stilige motiver litt uten om det vanlige og for en flott fargelegging.
Ha en fin før julstid:)
Klem fra Trine,

Pialine sa...

ihhh hvor er de skønne dine to små julekort, supersøde og enkle I love them :)
Marty, hvor har du fået dit vandmærke fra ?
Kram
Pialine xxx

Anneli sa...

Så söta korten blev , super gulliga, så härliga motiv som du har färglagt så snyggt.Kraaam Anneli

Lau W sa...

This is more than nice Maritha, how fabulous is this creation wow !!!!
Kram kram
xxx
Bisous