lördag 28 december 2013

Gott Nytt År!!

Hoppas ni haft en underbar julhelg! Året går mot sitt slut och jag avslutar bloggåret med ett gäng "småkort"
Det har som alltid varit trevligt med alla fina kommentarer som ni lämnar,det gör mej fortfarande så himla glad! Så VÄLKOMMEN TILLBAKA nästa år!
~~~~~~~~~~~
Hope you had a wonderful holiday season! The year is coming to an end and I quit blogging year with a bunch of "littlecards"
It's always been nice with all the lovely comments you leave, it still makes me so happy! So WELCOME BACK next year!

Korten beställde min mamma till min dotter som fyllde 23 i November och hennes minsta barnbarn som fyllde 3 också i November........vi insåg när vi såg korten att det är prick 20 år emellan dom!!! =)
~~~~~~~~~~~~~
The cards where ordered by my mother to my daughter who turned 23 in November, and her smallest grandchild who turned 3 also in November ........ we realized when we saw the cards that it's exactly 20 years between them! =)



Oli_002 from TEDDYBO and he is preecolured
Spellbinder dies stars
QK star die
Frame from Lisa´s shop (if she has any left)


Maja design papers
Leaf from DutchDoobaDoo
Stamp from SC
Copics:
Hair: W10-R-89-85-83-81
Dress: BG75-72-71-70W10
Skin: E21-11-00-000-0000-93

HOPPAS NI FÅR ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅRSFIRANDE!!
HAPPY NEW YEAR TO YOU ALL!!
xxx

14 kommentarer:

Anna sa...

Underbara kort vännen!!!
Du har bjudit på massor av ljuvlig inspiration under det här året <3
Ser fram emot ett nytt år med nya underbara skapelser av Dig min blogvän <3 <3 <3
Håller också tummarna för att du ska få ett bra år när det gäller din hälsa vännen.

Gott Nytt år

KRAAAAM

Christina sa...

Woww these are absolutely stunning Maritha! Great work my friend!
Hugs Kristel

Susy sa...

Så snygga kort, helt underbara!
Är det färdiga kortstommar? Mycket fina!

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!

KRAM SUSY

Scrapkonst sa...

Så vackra kort!! Du är verkligen talangfull :) Och så måste jag lägga till att stageing är grym, älskar den där shabby chic-stolen du fotar korten vid, blir en bra känsla av korten med den :) god fortsättning till dig!

Marita Johansson sa...

De är som vanligt alldeles ursnygga och färgläggningen är heeeelt fantastisk

Kraaaaaam och god fortsättning

Margareta sa...

Helt underbara kort - som alltid hos dig!! Där så otroligt duktig och gör så många vackra saker!!
Vill passa på att tacka för all inspiration du bjudit på under året och önska dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!
Kommer att kika in hos dig även 2014 när jag behöver "tanka idéer"!!
Kram!

Maritha sa...

Japp vännen det är färdiga kortstammar. ....råkade ju köpa fel storlek. ....hihihihi

Sharon sa...

These cards are gorgeous Maritha. I love the SC image and how beautifully you have coloured her. The elephant is just adorable.
Enjoy the rest of your weekend and if I don't see you before Tuesday, have a lovely New Year.
Hugs Sharon. x

Pialine sa...

Super dejlige, flotte, skønne, lækre kort og superflot farvelagt :)
Kram
Pialine xxxx

Trine sa...

Så flotte kort. De er super søte....akkurat som du ;);)
Godt nyttår min venn.
Masse klemmer!!!

Anneli sa...

Vilka vackra småkort så söta
Jag önskar dig ett......
GOTT NYTT SCRAPÅR!!!!!
Nyårskramar Anneli

Marilyn sa...

Beautiful cards Maritha and your colouring skills are top notch. I love how you coloured around the outer edges of the SC girl... I've not seen that done before and I like it.

Louise sa...

Hej min finsaste Maritha!
Wow! Här inne fanns det mycket ny inspiration att hämta. Jag har ju liksom inte kollat runt när jag inte gjort något själv ;) lol!
Dessutom (nu åker skämskudden fram…) så hittar jag ditt kort längst ner i en låda! Det är inte ens skickat än! :( Jag är ledsen! Skickar så snart jag kan efter nyår. Det blev visst ett helt år försenat ;)
Jisses!

Underbart vackert kort du gjort med en av mina favvis stämplar från SC - dessutom är hon färglagd till perfektion! Jag älskar SC :)

Kram och GOTT NYTT ÅR!

Kjersti sa...

WOW! Utrolig lekkert SC kort Maritha, rått fargelagt!
Klem:)