onsdag 31 juli 2013

Vingömma!

Hej svejs!
Det är ju lite öde under sommaren på bloggandet och kommenterandet.....men jag har försökt att hålla "ångan" uppe. =)
Detta är en vingömma jag gjorde för ett tag sen. Dom är en ganska lagom "att-ta-med-sej-när-man-blir-bjuden-på-middag-present".....lagomt långt namn på just den sortens present! HI HI HI

Papprena är fr ett av blocken jag beställde fr Panduro. Grymt fina papper och ibland måste man ju vidga sej och inte bara använda sina MajaPapper(även om det är dom finaste) ;)


Hoppas ni har en fortsatt härlig ledighet....ja eller jobbvecka. Själv är jag fortf sjukskriven och läääängtar bara efter att få jobba.....hm...konstigt.....vill minnas att när jag jobbade lääääängtade jag efter att få vara ledig!!!??? ;)

Kram kram!


2 kommentarer:

Anna sa...

MEN så fin!! Jättefina papper o den lilla tagen och dekorationerna är såå fina :)

Har två veckor semester till och sen är det tillbaka till verkligheten igen.
Hoppas verkligen att du inte ska behöva vara sjukskriven så mycket längre till.
Stora Kramar

Susy sa...

Hallå Maritha!
Vilket underbar present du har gjort, härligt att kunna ge bort något så fint!

STOR KRAM SUSY