lördag 18 maj 2013

SUMMERTIME!!

Hello sunshine and hello summer!!!!
Sooooo hot here in Östersund today! But Loooovely to sit in the sun...
Todays card is one with a really cute folding if you ask me...and i saw it over at Mariannespapirverden. The stamp is from Greeting farm. Enjoy your weekend in the sun sweeties
 
SOMMAR SOMMAR!! SOL SOL!!
Härligt väder så det är knappt sant! =)
Dagens kort är gjort efter en vikning jag hittade hos den riktigt duktiga Mariannespapirverden och jag måste säga att den kommer jag göra fler ggr.
 

Ja....ugglan.....suck....såååååå söt!!! ;) Greeting farm är "märket" och ni hittar den där!
Pappret kommer fr Panduro och jag är väldigt nöjd med dom block jag beställde.....det va rea. Dom är riktigt prisvärda oavsett faktiskt.. (paaaannnduuuurooooo.....vart är niiiii???? Sponsor?) *skrattar*

ugglan är målad med Copics
Jackan: BG99-96-93
Ugglan:E57-55-53-51
Saxofon: Promarkers

Hoppas ni gillade det!?
Ni veeeeet ju att jag uppskattar era kommentarer va?? *visslar* ;)
 
Ha en skön Lördag!
Kraaaaam!




11 kommentarer:

Anna sa...

MEN så snyggt!!! Och den söta lilla ugglan också som är såå fin!!

Gjorde den här vikningen i cardstock för en vecka sen, men sen tog det stopp :( Får inte till ett enda kort, sitter där o bara tittar på allt bläää. Var ska jag börja, vilket papper ska man ta. Hm nog om det :)

Dit kort är superfint vännen. Hoppas du har en fin helg! Kramis

Majsan sa...

ÅHH WOOW WOOW sååå snyggt!!
Ugglan är ju bara helt underbar, såå söt. Du har ju färglagt ugglan såå himla snyggt, WOOW!!

KRAMAR MAJSAN

Paula sa...

Åååhhhh, vad fint detta kortet var!
Har du beskrivning på vikningen?
Verkligen fint papper :)
Ha en bra dag!

Lau W sa...

Oh this is cuuuuuuuuute ! So lovely creation Maritha !
Hope you have a fab week-end !
xxx

Marita Johansson sa...

Meeen detta är ju Supersnyggt



Kraaaaaam

Ally sa...

aaaaaaaaw MartyFarty this is so sweet, love this little owl!! stunning colouring, Ally loves it!!! xoxo

susanne´s smulor sa...

Hejsvejs!
Det var längesedan jag tittade in hos dej, längesedan jag tittade in hos någon överhuvudtaget. Ååå vad mycket jag missat. Som vanligt har du gjort så mycket fint!
Ha det gott/sussa

maria sa...

Så snyggt!!! Gillade både ugglan och pappret, extra härligt när det är rea =) Hoppas solen skiner på dig idag oxå
kram

Jill sa...

Hei vennen!
herregud hva er det jeg har misset??? Guuud for et vidunderlig flott kort min gode Maritha ♥
Fantastiske farger og herlig fargelegging. Visste de fargene skulle passe deg bra!
Så flink du er å bruke annerledes vikning, jeg er håpløs, bare kjedelig firkantede 6x6 så langt øye rekker.. jaja, sånt er livet!
Mer er solen borte for lengst og regnet bare øser ned...Fy sier jeg bare! Vil ha sol!! Gubben setter nesen mot Vänern i morgen for å sykle "litt" så da skal mor og barn styre heimen alene.
Ha en god helg når den tiden kommer vennen!
Masse klemmer

Kjersti sa...

Så mye fint du har lagd i det siste Maritha, lekre brettinger! Denne uglen er bare sååå herlig, et lekkert kort!
Ha ei fin uke - her drukner vi snart i regnet - men jeg kan svømme...:)
Klem fra Kjersti:)

Connie sa...

Nydelig kort og herlig bretting.
Klem Connie