torsdag 7 februari 2013

LO dax...

 
...japp hör och häpna!!! En Lo har jag minsann fått till. Till den som kommer ihåg mitt löfte om en Lo /mån kan ju säkert räkna ut vilka papper jag har köpt!? ;)
 
Först ut är Nichole som fyllde 20 år i januari


Graphic 45 papper...man vill knappt skära i dom(bara nåt en pysslare kan förstå) :)
Som vanligt så blev jag inte helt nöjd med min LO....fattar inte,dom blir ju så bra i huvet...??? Jaja innan december så kanske jag fått upp svunget på´t!? ;)
 
Kram kram!




7 kommentarer:

Sinikka sa...

jag fattar inte att du är inte nöjd. Den är ju kanon fin. jag gillar den!!!! Och jag kan förstå dig så väl. Inte vill man väl klippa sönder papper man gillar.
Kram Sinikka

Mim... sa...

Vadå inte nöjd?? Den är superbra!!
Ha det gott....

Anna sa...

Det här blev ju hur bra som helst!!!!
Har dessa papper i 8x8" och jag känner som du, att man knappt vågar skära i dom..hihi knasig man är.
Hoppas du får en toppenhelg!!
Kramis

Unknown sa...

Hej!

Jag bara älskar din LO den är så fin och har den rätta vintagekänslan. Du bara måste vara nöjd!

Kram

Kjersti sa...

Wow! For en lekker LO Maritha, sååå nydelige papirer og stilige detaljer...ikke fornøyd, du???? Det bør du være:)
Ha en strålende søndag!
Klemmer fra Kjersti:)

maria sa...

Men åååååååååhhhhh....
Vilken fin!!!! Galna människa, klart du ska vara nöjd med denna, hur snygg som helst.

Kramen

Pysselbus sa...

Tycker den var grym jag!! Snygga papper, har full förståelse för det där med att inte vilja skära i dem...
Kram