söndag 25 november 2012

PUSS!


Efter en lååång dag med Blogger problem och krav på att köpa utrymme....morr...så har jag lyckats lägga upp lite bilder på en annan lurigare väg,he he...dumma blogger säger jag bara! Nåja nu testar jag att göra ett litet inlägg....håll tummarna för att bilderna laddar upp!!!
 
Jaaaaa!!
Ok då kan jag berätta att det här härliga kortet är på min sambos bästa kompis Nicke och hans tjej Evelina.....tyckte det va så fint att jag va tvungen att göra nåt av det!
 
Gjorde en bok-korts-variant

Underbara bilder eller hur?! =)

Framsidan la jag inte så mycket jobb på,för boken ska ju stå öppen liksom...

Maja design papper
QK hjärtan
Cheery Lynn swirl
Stämpeln vet jag inte vart den kommer från?
 
Ha nu en skön Söndag,jag ska försöka att bli på bättre humör,för fyyyyy va jag blir gaaaalen på Blogger ibland....*morr*
Kram kram!!


9 kommentarer:

Kjersti sa...

Så herlig kort, og så herlige bilder Maritha, heldige mottakere!!
Og du skal da få være med i trekningen av min candy selv om blogger er dum...:)
Ha en fin kveld!
Klemmer fra Kjersti:)

Mimzy sa...

Jättefint bokkort:) Blev oxå frustrerad när det inte gick att ladda upp bilder. Var tillslut tvungen att radera gamla bilder på webbpicassa som då även försvann från bloggen, nyfiken på hur du gjorde!

Jill sa...

Alle dine seneste kreasjoner er fantastiske Maritha og jeg ser at jeg har misset mer enn et par i løpet av de siste adgene!!
Du er så flink og jeg er grønn av misunnelse av alt du får til. Hvordan du har tid til å jobbe forstår ikke jeg!
Håper nå blogger kan oppføre seg litt bedre, så min Maritha kan fortsette å sende oss slik herlig inspirasjon :)
Klemmer til deg godingen

Iffa ...... sa...

Gokväll!

Ja, jag har oxå råkat ut för att utrymmet var slut, fick panik, letade efter olika lösningar och vips när jag fick ett superbra tips så hade jag fullt utrymme igen så nu kan jag blogga lugnt lääääänge till =)

Åh, ett sånt fint bokkort du gjort till dom, helt fantastisk insida du gjort!!!! Så fina kort och älskar att du satt dom på sniskan =)
Vad fin texten är som du använt på framsidan!

Ja, jag kan verkligen rekommendera den goda mintfudgen, den är farligt god och arbetskompisarna jublar när jag tar med den till jobbet =)

Kram på dig!

Petra sa...

wow vilken underbar idé och den kommer säkert att bli uppskattad. Underbara textstämplar, så passande. Ibland tror jag att blogger har tagit ledigt när det strular. Härligt att du fick det att funka.
Ha det så bra, KRAM

Eva J sa...

Du är ju makalös..... det är ju bara så fint och dina dekorationer passar perfekt. Jättefina foton och så härligt att få visa sin kärlek så fint inramat.
Önskar dig en skön dag
seeeeeee you
Kram

Åsa/asamia sa...

Å vilka härliga foton, förstår att du bara MÅSTE göra nåt av dem. Kanonfint blev det!

mhlcards sa...

Snyggt, snyggt och snyggt. Fotona var verkligen härliga.
Kram Mari

Unknown sa...

Hej!

Tur att blogger var med dig så du fick visa dessa romantiska foton. Javisst kan man bli grrrrr.... ibland på bloggen. Mitt problem är att det tar ca två minuter innan mina sidbarer laddas upp.

Ha det gott!!