tisdag 1 november 2011

TeddyBo Tuesday!!

So it´s time for TeddyBo Tuesday....and that means.....yes,some new little cuties in the store! =)


Dax för en ny TeddyBo Tisdag!! Denna gång är det pastelfärger som gäller....så ta och måla,klipp,klistra och bara va kreativa,så kan ni hänga på i utmaningen hos TeddyBO,för vinsten är ju som vanligt 10 små raringar från butiken! ;)



Magnolia papers,the swirl and leaf is from a Magnolia die too!

Coloured the little cutie with Promakers



Hugs Maritha

9 kommentarer:

Jill sa...

Fantastisk kort Maritha og helt nydelig fargelegging av det herlige motivet!
Kjempefine detaljer og super swirl!! hihi, I loooove it ;)
Håper du får en fin dag!
Jeg skal på nattevakt på min nye jobb i dag og gleder meg vilt!
masse klemmer
Jillsan

Susy sa...

Vilken cool Teddy på ett coolt kort!

KRAM KRAM SUSY

Linda/Pieces by Pieces sa...

Sötpluttefian, tack för dina rara ord på bloggen min!
Vilken tur att man har alla goa scrappartöser när det blåser hårt..

Och vilket fint kort du gjort och stämpeln med den glesa julgranen...fick minnen från förra julen när vi högg gran efter gran och till slut blev det en sådan här glesing...jag hade inte hjärta att säga något...:)

Kram

Pysselfröken sa...

Men gud så sött! Du är verkligen ett sant proffs. Kram på dig vännen

Louise sa...

Hej gumman!
Auw, vilken goding! Han är så vackert målad och jag älskar pappersvalen du har gjort :) Läckert!

Kram

Anneli sa...

Så söt kort,så snyggt du har färglagt den

Kraaaaaaaaam Anneli

Eva J sa...

OMG!!! Du är galen.... underbar vingömma och så kortet idag.... jag smäller av så sött, underbara papper och din färgläggning är bara så fin.
Ha det bäst
Kram

Pysselbus sa...

Raring, vilket härligt julkort!!! FANTASTISK färgläggning... Fattar inte hur du snappat PM så fort... Urläckert!

Kramilami
Linda

Margareta sa...

Det kortet och den lilla underbara björnen älskar jag!
Tack för härlig inspiration!!
Kram!