torsdag 1 september 2011

Rock Chick!!!



Hello!! Borde sova nu.....men det är ju svårt att slita sej fr datorn! Såååå mycket fint på allas bloggar att man bara kan bli sittande i timmar!! Sen alla kommentarer man får gör ju livet bara GALET CRAZZZZY KUL!!!! ;) thank´s to you all!!
Kortet är ett som min dotter beställde till en kompis!

Min nya svaghet....DIGIPAPPER!!! det finns ju en uppsjö och man vill ju bara ha alla!! Gissar dock att det blir dyrt i längden om man ska skriva ut,trots att det är billigt att beställa själva papprena!?!

Kenny K stämpel och denna gång kära vänner.......ja denna gång vill jag bara påpeka att jag MÅLAT DEN RÄTT!!! ;)
God natt och sov gott!
Kramen!

14 kommentarer:

Denise sa...

This is lovely. Great image and so beautifully coloured. I love digi papers too and have a lot of freebies. xx

Jill sa...

Vakkert, vakkert, vakkert MED eller UTEN hårlue ;) ;)
Du min svenske fargeleggingsgudinne, er bare råflink og jeg er bare så imponert over det du får til med disse distress greiene!
Så heldig barna våre er som bare bestiller kort og mammaene bare kaster seg over oppgaven som om hun skulle få betalt!
Hihi, ingenting er jo som en liten bestilling her og der ;)
Jeg er nå inne på mitt 5. av 7 foreløpig bestilte julekort, og er bittelitt lei (men bare til i morgen ;) )og savner mine pastellfarger!
Men men man får vel oftre seg litt! lol
ha en god fredag i morgen og tenk at snart er det helg!!
Ble rommet til den utflyttede dattern bra forresten?
Ok, hopper i bingen jeg også :)
du vet skjønnhets søvn må man ha!
klemmer

Anna sa...

Vilket superläckert kort!!
Ha en bra dag
Kramis

Christina sa...

Woww this is absolutely stunning again Maritha! Looks so sweet but wonderful! Such a great work dear!
Have a great weekend!
Hugs Kristel

Petra/Paradise sa...

Målat den rätt? Nu tror jag nog att jag missat något? Bäst att kolla tidigare inlägg ;)

Färgläggningen är så himla fin!! Shit alltså!
Å hela kortet är så jäkla tufft!
Texten, motivet, digipapprena och den fyndiga texten invändigt!
MAGISKT!!

Trevlig helg stumpan!
Kram Petra

Susy sa...

You Rock Girl!
Vilket super coolt kort!

KRAM PÅ DIG OCH TREVLIG HELG!
SUSY

Unknown sa...

Vilket rockigt kort, tycker bestämt att motivet är likt dig, kanske ett självporträtt??? Håller med dig om att det finns så mycket kul digitalt numera men maken verkar inte lika road och drar en lång suck varje gång det är dags att byta bläckpatroner i skrivaren, alldeles för ofta och dyrt tycker han (det gäller att låtsas att man inte hör).

Kramis

Åsa/asamia sa...

Vilket härligt tufft kort!

Pysselfröken sa...

Grymt snyggt färglagt!!! Jag är så sugen på Kenny K stämplar. Tack för dina gulliga kommentarer, du är bara för go. Du ska se att snart är du också fast i Promarkersträsket. Måste tipsa om en göörbra sida
http://wiccababe.blogspot.com/p/promarker-tutorials.html
Där finns många tips.
Kraaaaaam

Randi Th. sa...

Nydelig kort i flotte farger Maritha! Så utrlig flott pyntet.
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg har vært helt fraværende når det gjelder å kommentere i andres blogger.....
Ha en fin dag!
Klem

Mim... sa...

Vilket fräckt kort och SÅÅÅÅ snyggt färglagt.
Ha det gott....

maria sa...

OMG...så läckert!!! Just love it!!

kramen

Louise sa...

Jamen det ser jag ju! Och sååååå jädra snyggt! :) Jag älskar denna stämpeln, det värsta är att jag har den själv men inte har jag målat den för det - det skall bli ändring på det ;)
Älskar färgkombinationen och de fantastiska pappren! Digipapper?? :o What? Måste genaste undersökas ;)

Kram!

Beea sa...

Suuper coolt kort!
Och stämpeln var ursnygg!