torsdag 18 augusti 2011

Bubblor.....

Bubblor och en liten Maggis-stämpel som är såååå söt......ja om ni frågar mej alltså!!
Ett beställnigskort som skulle gå i jordfärger och va lite gammaldags typ. Visst är det väl kul när man får lite förhållningsorder och sen ska man skapa nåt av det?! Utmaning är just vad man kan behöva ibland för att pysselådran ska tränas lite.... ;)

Härliga Melissa F papper,lite wellpapp,spets,en dutt Maja papper och en ursöt Maggis....


Ha en skön kväll mina vänner.......själv är jag UTAN cola,det kan ju fasen sluta hur som helst det(min sambo Johan deklarerade att han MER än GÄRNA gick bort på kiosken och köpte INNAN mitt humör försämrades.......hm,menar han att jag inte är 100% änglalik hela tiden??!! Nääääää,han är nog bara sugen på en promenad!!!) ;)

Kramen!



13 kommentarer:

mhlcards sa...

Så fint! Tycker du har lyckats följa "receptet" till punkt och pricka :)
Kram! Mari

Jill sa...

Nydelig min kjære Maritha!
Så vakre farger, akkurat som mitt bryllupskort fra i går! Du vet vennen,- to sjeler, en tanke :)
Vakkert fargelagt og herlig pyntet. Nydelig mix av ark!
jeg tror nok også Johan var sugen på en liten tur til kiosken, for ALDRI om du er på dårlig humør eller! det tror jeg minsann IKKE på ;) ;)
Klem til deg stumpan, og i morgen er det helg!
Jillsan

Annette sa...

Åååå så fiiiint! Du har verkligen fångat alla önskemål ser det ut som. Supermysiga färger och härliga Maja papper. Tilda är bara så fantastiskt snyggt målad!
Obs! Viktigt att inte frångå sina vanor;o) Du har ju en väldigt förstående man, eller så försöker han bara rädda skinnet ;o)
Ha en underbar helg! Den är ju trots allt på väg :D
Kramar

Therese sa...

Åh så fint du fick till det! Jenny måste ha blivit sååååå nöjd.
Kram ♥

Louise sa...

Hej goding!
Först av allt måste jag säga att jag beundrar din om stylning av bloggen - så snygg!

Och kortet är ju ännu snyggare det :) Vintage - yes! Det kan jag skriva under på :) Stämpeln är så söt och du har färglagt henne så vackert! Snygg layout!
Du är grym - ännu grymmare med litta cola i kroppa - skicka ut sambon nu på direkten ;)

Kram!

maria sa...

Ljuvligt fint!!! Jag tror nog att du får godkänt =)

Trevligt med folk som vill ut och röra på sig du =)) Så kan han ju passa på att göra ett ärende oxå, perfekt!!

kramen

Susy sa...

Så himla snyggt, Maritha!
Detta är en av mina absoluta favvo stämplar!
Alla detaljer på kortet, me like!!!

Ha en toppen helg (med eller utan cola!!)!!!!

KRAMIS SUSY

Margareta sa...

Så underbart fint det är! Den som beställde måste ha blivit jättenöjd!
Ha en skön helg! Kram!

Åsa/asamia sa...

Ett kanonfint kort, med fina färgval och en söt liten tös. Hoppas du får din cola, så mannen får en lugn kväll ;0)Min dotter har colalöfte - hon får 100 kr/månad om hon låter bli. Hon blev faktiskt lugnare då ;0)

Linda/Pieces by Pieces sa...

Hej min lilla sockerfiskaka!:)

Har ju tillfälligt trillat av pinn, när det kommer till bloggrundor senaste veckorna. Så du har hunnit göra flera superfina kort och detta var ju bara så himla fantastiskt fint!! Du har verkligen fått till den där gammeldagsa känslan och du är ju för duktig på färgläggning!

Och sötnöten min, tack för alla rara ord - det värmer gott i hjärtat!

Kram

Kamilla sa...

ÅÅÅh pinglan <3
Det är ju helt underbart vaaackert (och min favvomaggis :D )
Och klart godkänd med bravur :D
Helt underbart!!

Kraaamizar, och ta det lugnt med colan, jag hoppas verkligen det är drycken vi pratar om och inte sånt man kan snorta *asg*
Kraaaaamiz <3 <3

Pysselbus sa...

Meeen vad jag blir trött på mig själv! Borde kanske ägna dagen åt jobb och inte att smygkika på bloggar... Kan ju inte kommentera på arbetstid och när jag ser inläggen hemma så tänker jag att det har jag ju sett/kommenterat...

UNDERBART! Helt fantastiskt vackert och så är ju Tilda-liten sååååååå söt!!!!

Kramis

Unknown sa...

Jag håller med, det är så kul med lite utmaningar annars är det lätt att fastna i samma hjulspår, för min del rosa och andra pasteller. Ditt kort blev så fint. Måste väl inhandla lite Maggisar för de verkar så användbara.

Kram Ninin