torsdag 3 februari 2011

LO!!

Nä nu kommer ni inte tro era ögon kära vänner......jag har gjort en LO!!! Japp jag bestämde mej för att nu ska jag minsann inte improvisera och bli missnöjd,utan nu ska här liftas rakt av!! Sagt och gjort,så det blev en Lo jag fastnat för hos den duktiga Christina som inte såg allt för krånglig ut. Ja jag måste säga att det är nog minsann den första jag blivit riktigt nöjd med....så hädanefter ska här bara liftas,så akta er mina raringar nu kommer jag jaga era LO:s varje gång jag får scraplust *hi hi*....kan redan säga att Linda/pysselbusan och Petra/paradises bloggar är i fara....mooohhhaaaa(ja det ska va ett läskigt läte för den som undrar) ;o)
Det lilla objektet på min LO är min brors barn lille William! Sötfis säger faster! =)

Inte så lätt att ta bild på en Lo när man är van vid att bara ta på kort.....ja alltså kort jag gjort,inte kort jag tagit.....eh,suck för mina förklaringar!!
Till alla som nu retat sej vansinnig på förkortningen LO(läs flerparten av min släkt) så kan jag meddela att det betydet layout och det är själva skissen till hur det ska bli.....(så nu kanske släktmiddagarna är räddade) hi hi

Ha det så bäst som ni bara kan kära vänner!! Kram!

13 kommentarer:

Pysselbus sa...

Meeen du är ju TOKIG!!! Vad fiiiiin det blev!! Så himla fint med hjärtana och vad coolt att scrappa julkortet!! Måste jag också testa... ;-) Och fast jag inte är faster (inte till barnet på bilden i alla fall) så kan jag bara instämma i "sötfis"...

Kramelikramelikram!!

Linda

Mim... sa...

Skit den var ju jättefin och vilken liten söting.
Ha det bra.....

Louise sa...

Underbart Maritha!
Och det här skall föreställa din allra första LO? Den är fantastiskt vacker och bebisen är ju bara gudomligt söt!

Kram

Christina sa...

That is a gorgeous LO Maritha! Looks so fantastic! Have a nice evening!
Hugs Kristel

Unknown sa...

Go´kväll i stugan. Jag måste helt enkelt kommentera din fantastiska LO innan jag kryper ner i min säng. Den är så fin och söt så jag saknar ord. Jag bara gapar så att käkarna håller på att gå ur led, nybörjare? Du måste ha tränat en massa år i smyg. Motivet är helt ljuvligt. Du måste vara en mycket stolt faster till en så´n liten goding.

Stort tack för kommentaren till mitt senaste kort.

Kramis till min bloggkompis!

Linda/Pieces by Pieces sa...

Maritha, Maritha - nu har du gjort det igen! Ett fint alster, menar jag:) En sådan liten raring på bilden och cirkeln med små hjärtan, såååå fint!
Själv fick jag ringa Pernilla häromdagen och få detta med LO's förklarat för mig - det är mycket hon får förklara för mig nuförtiden:)

Och det är väl klart att det var du som var min bästa Maritha i mitt inlägg om de söta Belles-stämplarna:)

När vi nu är inne på ämnet om att lifta, så får nog DU se upp för mig framöver...hihi.

Kram Linda

smuulan sa...

Liftat eller inte så blev resultatet kanon! Är nog lite av en idétjuv själv måste jag säga....så passa dig...fniss!
Kramisar

Petra/Paradise sa...

VArt har jag kommit!? Jag trodde jag beträdde Marithas kort och scrapblogg..men jag har kommit in till någon som gör fantastiska lo´s!!

Vem du nu är så har du liftat Christinas layout alldeles galet fint!! <3
Urmysigt foto och härliga detaljer som hjärtan på rad och fint med den smått sneda texten nedtill som du "blingat" med en vit sakurapenna! URSÖTT!!! <3
Vilken talang du har männska!

Och du, tusen tack för dina underbara ord inne hos mej!! Jag tror jag smäller av så rolig du är!! *hahahaha*
Å tyst verkar det än så länge inte vara här inne!! *haha* Så nåt psyke verkade du inte hamna!! ;)

Trevlig helg sötnos och tack för att du finns!!! <3

Pernilla ~Pillan~ sa...

Superfin!! Självklart har du talang för detta med... ;-) Kram

maria sa...

Maritha...du har gjort det!!! En layout, va glad jag blir. Den blev helt underbar, bedårande. Enkel med små detaljer som som sätter pricken på i:et. Cirkeln med de små hjärtana, så fin. Nu har jag fått mersmak, jag vill se mer.
Hoppas du får en skön helg,
kramen

susanne´s smulor sa...

Jättefin lo! Och en himla söt modell!
Ha det gott/ sussa

Kamilla sa...

OOOOOoooh maj godness!!!
Så himla snygg LO!!! Du är ju en fantastisk LO makare också *dregglar lite diskret*
You go girl!!!

Kraaamiz från C som inte äter nåt just nu *hehee*

Chris_P sa...

:o) Så himla fin LO du har fått till!! Super!! Kul att jag kunde inspirara!

kram