söndag 9 januari 2011

Lilla Anna!

Hej alla goa bloggläsare! Hoppas ni har en skön söndag,min har artat sej då jag har gjort klart 6 kort idag.....så kul!!
I torsdags kom min yngsta dotter och sa att hon inte hade nån present till sin kompis Anna som fyllt 20 år och bjudit hem henne på middag på fredagen. Så mamman kastade sej ner (inte motvilligt alls) vid pysselbordet och snodde ihop en lite ask som hon sen kunde fylla med lite godis.


Alfabetet är mitt minst använda(vet inte varför) ett QK som heter
 Harvest. Superfint och jag ska damma av det lite oftare nu kände jag! Bladen är Magnolias dies och blomman från en MS-stans.
Kom just på att jag glömt göra en tio-topp lista för det gångna året....hm....jag får försöka göra en så snart som möjligt,det kan ju vara kul att kolla själv på lite gamla kort och alster om inte annat!!! =)

Ha en skön söndagskväll kära vänner
Kram från mej!

6 kommentarer:

Pysselbus sa...

Söta, rara lilla vän!! Det är lika roligt, om inte roligare för oss att få kika på årets topp 10!! Det finns ju så mycket fint som man hinner glömma av allt eftersom tiden går...

Den här asken var ju bara såååå himla fint gjord!! Läckra dekorationer cool alfabet! Lyckans din dotter som har en sån snäll mamma!

Kram
Linda

PS Vad kan jag säga om det du skrev om bloggvän - DITO!! Kan inte säga det bättre än du redan gjort... Du är en skatt!

Mim... sa...

Åter en snygg ask!! visst tusan är det kul att göra askar.
HA det bra

Louise sa...

Hej gumman!
Som vanligt blir jag alldeles förstummad när jag kikar in här hos dig :) Jag har liksom så svårt att se mig själv "svänga" ihop ngt så här vackert på en kväll o dessutom under press. Underbart jobbat Maritha! Älskar mönsterpappren o ditt nygamla alfabet. Tycker oxå det bör luftas oftare. Kram till en av mina favvo kortmakare.

Christina sa...

This looks really wonderful again Maritha! So nice to see these soft colours dear!!
Hugs Kristel

Petra/Paradise sa...

Vilken god och snäll moder du är Maritha!
Min man har frågat mig en längre tid nu vad han kan ge till sin gamla barndomsvän i 40årspresent, själv fick han presentkort på systemet. (alltså, de umgås inte längre, men håller sporadisk kontakt via telefon)
visst hade jag kunnat vara en kärvänlig hustru som pysslar ihop något fin till honom, men eftersom jag har hundra andra saker att göra så ignorerar jag min mans tjat ;)

Din ask är LJUVLIG!!!
Alla tummar upp för dej sötnos!

Stor kram Petra

ps: Ser fram emot din kommande 10 i topp-lista! Ds

Annette sa...

Snodde i hop en ask... jo jag tackar jag! En annan snor minsann inte ihop något så där bara ;o) Alltså vad jag vill säga är att denna asken är ju bara helt UNDERBAR. Härliga papper och snyggt dekorerat. Du är bara suverän!!
Kramar