lördag 18 september 2010

Baby!!


Härligt med lördag.....=)
Just magnolias nya utmaning är "Lace it up", så nu har jag spetsat till det lite....*ler*

Magnolias nya bäbis-stämpel är ju bara föööör go! Har använt 2 MS-stansar till spetskanterna och spets fr Panduro till den rosa delan. På blomman som kommer fr Magnolia så sitter det oxå spets.. Stjärnorna och bladen är QK. Har även använt spellbinders nya form,rund med hål.....så snygg!! =)

Insidan där man kan skriva sin lilla hälsning....



Kram från mej!

12 kommentarer:

Randi Th. sa...

Nydelig! Så utrolig flott du har fått fargene på motivet!

Ha en flott dag!

-klem-

Louise sa...

Jaså! Du har slagit till på den där läckra Nestien ;) Huga! Nu blev jag väldigt avis direkt :) Men...jag har själv shoppat loss på ngt liknande från N S igår på Stämpelgården. Hoppas verkligen den är lika fin ;)

Visst är den där bäbisen urgullig? Och du har målat den så vackert! Gillar alla dina spetsar som dykt upp lite här och var :) Blomgruppen längs med Nestien är också så vacker! Fina färger som tusan ;) Kika in till mig inatt (el. imorgon ;)) så har jag en liten hemlighet där :) Massa kramar!!

Mim... sa...

Så otroligt sött!!! HA det gott!

Christina sa...

Wowww Maritha that looks fabulous dear!! Really stunning as always!
Hugs Kristel

Unknown sa...

Wow, ytterligare ett mästerverk från din pysselverkstad. vad söt den lilla babyn är och skickligt färglagd. Hela uppstälningen på kortet är så fin. Insidan av kortet är verkligen trevlig med taggen att skriva på. Lycka till i utmaningen.

Kramelikram

nicolet sa...

This one is really cute!!
Hugs Nicolet

MariMiloCakeDesign sa...

Härligt vackert! Jag blev helt förtjust i den här konst.

Annette sa...

Helt underbart bedårande! Såå gullig och härliga rosa toner. Många bebisar överallt och jag har inte en enda...stämpel då vill säga ;o)
Kram kram

Therese sa...

Jättesött kort!
KRAM ♥

Pysselbus sa...

Jag tror JAG döööör! Här har man varit bortrest 1 (en!!!) helg och så bara rasslar det till här med inte mindre än två läckra kort!!! Är inte ett fan av denna stämpel egentligen men måste säga att du fått till det sjukt snyggt! Älskar "the stars", är sååå sugen på de diesen... Hallå, plånboken, vart ska du???? Hmmm, verkar som om den springer så fort den kan åt motsatt håll när jag hittar något jag vill ha... Och lika bra är väl det... ;-)

Ha det så bra!
Kram
Linda

Pernilla/Trollwing sa...

Ååååååh! Vilket sweetheart! Så makalört gulligt du gjort detta kortet tjejen! Superfin insida, ljuvligt färglagt, och hela kortet ser så himla härligt ut så man får lust att käka upp det:)
Massa kramar:)

Dena sa...

What a precious baby card! Such a sweet image and wonderful details!
Thanks for joining the Just Magnolia Challenge this week!
Hugs, Dena