tisdag 17 augusti 2010

Utmanad!!

Fick ett sååååå roligt kuvert med posten för ett tag sen......den super goa Therese hade skickat mej en liten utmaning tillsammans med en massa små överraskningar!! *jubel* Det var papper och en stämpel som jag skulle använda att göra ett kort av.......*jubel igen* Så nu har jag gjort slag i saken och sammanställt ett kort av hennes papper och stämpel....Passade på att göra det så det passar i Just Magnolias utmaning oxå!! Det var så himla kul att bli utmanad på detta vis....måste nog göra samma sak jag med nån dag och Pass it forward!! =)
Det var så kul att få lite färger som man själv kanske inte hade valt....stämpeln var helt galet söt och en som jag inte hade själv(hon hade nog tjuvkikat lite efter det tror jag?!) =) Stjärnorna och blommorna är utstansat av Therese och var med i kuvertet. Stjärnorna har jag lackat med 3d lack men det va reeeent omöjligt att få det bra på bild,så jag gav upp...

Kram från mej!

11 kommentarer:

nicolet sa...

You have made a really nice card!!
I love your coloring...
Hugs Nicolet

Pysselbus sa...

Åhhh, så snyggt! Jättehärliga färger som passar sååå bra nu när det är höst! Och färgläggningen är underbar!

Har själv ingen ork att pyssla (måste vara sjuk ;-) Har massor av inspiration och lust... och tid för den delen men ingen ork. Känner mest *åhhh, ska jag behöva leta efter papper...* *suck, nu måste jag välja motiv...* men jag håller på med ett kort som visst aldrig blir klart.... Jag som är en snabbis annars.... ;-)

Ta hand om dig och stora kramar
Linda

Unknown sa...

Hej pysselpinglan!

Du har ju lyckats fantastiskt bra med "inte dina färger" försöket. Kul idé förresten att skicka en utmaning på posten. Stämpeln var så söt och vilken kul text.

Kram Ingela

Therese sa...

Åh vad fint det blev!! Jättesött ♥ Kul att du gillade utmaningen!
Gillar de lite höstiga färgerna.
Massa kramar

Christina sa...

Wowww Maritha that's a fantastic card dear!! Really love it! Nice colours!!
Hugs Kristel

maria sa...

Åh vilken rolig ide!! Jag skulle ju oxå bli supergla´. Du har verkligen lyckats med utmaningen, upplägget, färgerna(mina favoriter), superfint!!!

kraam

Louise sa...

Så himla sött! Jag håller verkligen med dig, jag tror inte heller att det här är färgerna som du själv skulle välja när du skapar och det är ju det som är det häftiga med hela utmaningen. Men! Att du lyckats göra det här kortet så himla..himmelskt trots det är helt fantastiskt! Men du är ju en sådan fena på detta så jag blir ínte ett endaste dugg förvånad :)
Tack själv för dina lika underbara kommentarer och vid Gud f-låt mig för min första riktigt "tråkiga" kommentar..Men jag är såååå trött och jag längtar efter min man som jobbat konstant sedan det mycket tunga regnandet som har intagit Skåneland just nu.
Kram!

Annette sa...

Vilken kul grej! Och att du har lyckats är ingen hemlighet.
Som vanligt suverän målning! Din sammansättning av kortet med blommor, stjärnor och band blev supersnyggt.
Kramar

Murielle sa...

OH....Maritha, your card is absolutely fantastic!!!
I like this details so cute!
Hugs, Murielle

Petra sa...

Vilka färger, dessa gillar jag och hela kombinationen på kortet är bara så fint.
jag bara älskar textstämpeln. Vilken go vän du har som överraskar dig så. Lycka till i utmaningen.
Kram Petra

jenny sa...

Du är så himla duktig så jag känner mig nästan tjatig när jag säger hur fina kort du gör :-D!! Å 30 följare?!! Grymt, men inte oväntat för du har ju så fin blogg! Syns imorrn!