söndag 18 juli 2010

Mer clubkit....

Dessa underbara stämplar.......=0)
Här kommer lite bilder från ett kort jag satte ihop igår.Det här motivet är helt ljuvligt måste jag säga(det är dom ju alla iofs),men det här var riktigt kul att måla. Har använt lite blått och turkost till vattnet har även lagt lite stickles på vågorna så det glittrar(syns inte så bra på bild som vanligt....morr) Bakom bilden har jag satt en liten tag(magnolias nya härliga die),den stämplade jag med "ett gammalt kärleksbrev" så det fick stå för flaskposten som kommer med vågorna......romantiskt va?! =0)
Textstämpeln är oxå från clubkittet...... Den goa fiskmåsen har jag satt på 3d-kuddar så den står upp lite.
Runt "båtfönstret" har jag satt 3d-lack på alla "muttrarna" så dom står oxå upp lite(tänk att det ska va så svårt att få det bra på bild....hm...)
Kram kram i solen!

På begäran av Jenny och Romeo......=0)Nicco och Nato busar.Här har vi just haft vattenlek så hela vovven är blöt!
På den här bilden kan man även se mina tigerrandiga fötter.......suck! =0) Nato lurpassar på att jag ska hälla i mer vatten i den välbitna glasslådan..
Det blev ett superlångt inlägg idag med mycke bilder,hoppas ni orkade igenom allt....=0)

9 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, vilket härligt sommarkort! Kan nästan känna doften av saltvatten. ;o)
Blir så sugen på att använda de nya stämplarna! *vill ha!* ;o)
Superfint upplägg med stämplar, band, blommor och papper. Håller med dig om att Magnolia dien är otroligt söt. :o) Vad kul att stämpla den med brevtexten! Läckert! :o)

Ah, din vovve är så gullig!
Ha det bra!
Kram från Hanna

Anonym sa...

Ja..du, godingen...Det jag trodde aldrig skulle hända har nu hänt...jag är helt mållös :o Det här är bara såååååå.....otroligt...vackert :) Så man tappar hakan ända ner i golvet ;) Om sanningen skall fram var inte storken den jag gillade mest - innan jag fick syn på ditt kort;) Nu måste jag ju ha den - också ;)
Färglägger du med distresser? Jag MÅSTE lära mig den tekniken...*imponerad*

Kram!

Pysselbus sa...

Att jag inte hittat hit tidigare.... Vilka kort och alter och....och... Wow! Superläckert! Har lagt till mig som följare och lägger dig in min blogglista också... Vill inte missa nåt mer....

Ha en härlig kväll!!

//Linda

jenny sa...

Å vad härligt att se fler lurviga bebisar som stökar runt och lämnar bitmärken på allt :-D!! Å kortet var ju helt gudomligt!!!
Kram!

maria sa...

Hej,
Åhh.. vilken trevlig blogg. Hittade hit genom Louise. Va mycket fint du gör. Här finns det massor av inspiration att hämta och jag lovar...jag kommer igen
//maria

Anonym sa...

Jösses kvinna vad du pysslar och står i :)
Duktig du !


Kram Knäckehäxan aka HäxanSurtant

Annette sa...

Oj oj oj, såå fina kort med de ny Magnoliorna. Är i full gång med mina också men saknade inspiration på en del motiv. Men inte nu längre... Tack!
Kram Annette

Gabriella sa...

vad söt han är <3<3

Pernilla/Trollwing sa...

Men hallå, vilka galet fina kort du gjort med nya stämplarna!! Så himla fint komponerat och färglagt, gillar skarpt! Själv har jag hunnit med 2, men det är just de två du inte gjort än, så det var riktigt roligt att få se dina:)
Vilken fin blogg du har, har haft så roligt med att titta runt på alla vackra saker du skapat, tack för titten:)
Kram kram