onsdag 26 maj 2010

Trav trav trav!

Japp.....igår bar det av till Ö-vik för lite trav igen!
Som tur är bestämde sej min mage för att igår var dagen när den skulle sluta krångla!
Pust!
Idag känner jag mej dock överkörd av en lastbil.....men är ju för att vi kom hem 03.00 inatt! Sista biten va bra seg,för då halvsov båda mina tjejer så det va bara jag och hästen vaken,men hon tittade till på mej ibland bakifrån sin finka så hon såg till så jag inte somnade vid ratten! =0)
På 25 mil hade jag INTE EN bil varken bakom ELLER framför mej....INTE EN!!!??? hur är det ens möjligt?? (Dom andra från Östersund som startade hade redan åkt hem,för Glänsa startade i sista loppet såklart),några få lastbilar mötte jag,men ingen på min sida vägen......SPOOOOKY!!! Det bekräftar ju min teori om att det VERKLIGEN är ödesväg!



Kan tala om att hon alltid är banans MEST staylade häst iallafall!! =0)
Bör väl även tala om att hon kom 5:a så hon sprang in en liten slant åt sin ägare! DUKTIG HÄST!! (och duktig ägare och tränare såklart...)

1 kommentar:

mamma sa...

Duktigt.
Bra att Glänsa bidrar med pengar till sin ägare och tränare Nathalie och mamma Maritha med bensinpengar som alltid ställer upp och kör dotra och hästtransporten bra gjort.
Kramar