onsdag 12 maj 2010

KöksTilda!

Här kommer ett litet kort på den rara Tilda som så fint satt sej på sin burk med kramar i.....
Det var ett tag sen det här kortet gjordes,men jag tycker att det lila rutiga pappret är så ljuvligt fint att jag måste visa det. Målningen är inte så bra,men det va ju som sagt ett tag sen det gjordes så det får väl ursäktas med det. =0)Distressfärgerna är ju inte helt lätthanterliga så det krävs en hel del övning,men det går ju framåt ju mer man övar...
Nu ska jag snart ta min lilla blå saab och åka och inhandla det mesta till kalaset som blir på fredag,det lär ju bli en del så jag har tagit med min yngsta dotter som assistent.......ja för alla som nu råkar känna min yngsta dotter kan jag tänka att dom tänker,"...hm...det lilla virrpannebarnet som assistent det lär sluta i kaos",ja det är nog en HELT korrekt tanke,men jag tänkte att om hon bara får gå och hålla hårt i kundvagnen och jag springer runt som en yr höna och plockar saker,så borde hon ju inte virra bort sej eller virra till på nåt annat sätt!!??? Fniss.. Kan även meddela att hon läste detta innan jag la ut det med kommentaren " äh,jag tänker inte ens låssas bli upprörd eftersom det är HELT sant!" =0)
Ha en skön dag!





Lilla Tilda på sin glasburk med kramar i.... det står så på den lilla lappen på burken.



Insidan av kortet blev i all enkelhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vad du blitt pysslig på "gamla" dar då :)
Fina kort :)

Pyss Ingela

Therese sa...

Åh så sött kort!!!
Kramar