söndag 23 maj 2010

Burk!

Söndag.....blä,för då är ju helgen slut!
Min envisa magsjuka tror jag håller på att ge med sej(tänker inte säga för mycke),men orken är inte på topp! Har varit ett skruttväder idag,men nu lyser minsann solen här i Torvalla!
Idag får det bli en bild(taskig bild dessutom) på en burk med vaniljsocker.....eller det är ju inte det i den nu såklart! =0)Det ska numera vara en burk där silverskort hos en liten smyckestillverkare skall hamna så det går att återanvända!
Dagen har jag ägnat åt att göra studentkort som jag fått beställning på,men dom kan jag ju tyvärr inte lägga ut än så det får bli efter dom tagit studenten.....men jag blev väldigt nöjd med dom kan jag säga. =0)
Hoppas ni har en skön söndag kära läsare!

1 kommentar:

jenny sa...

Burken står så fint och lyser upp mitt röriga pärlbord :-D!